Zadzwoń: 798 30 60 90
Zadzwoń: 798 30 60 90
do kasy suma: 0,00 zł
Masz pytania? Zadzwoń: 798 30 60 90
FAQ

ABONAMENT

  1. Co zawiera abonament?
  2. Jakie kraje w EU obejmuje roaming?
  3. Czy oprócz zakupu urządzenia i abonamentu poniosę jeszcze jakieś dodatkowe koszty?
  4. Czy muszę podpisać umowę, aby móc korzystać z abonamentu?
  5. Czy mogę przedłużyć abonement? Ile wynosi abonament w kolejnych latach?
  6. Jak długi jest okres obowiązywania abonamentu?
  7. Co zawiera pakiet PREMIUM?
  8. Posiadam tylko jeden pojazd. Czy mogę wykupić monitoring?

URZĄDZENIA

  1. Czy urządzenie Flotis OBD pasuje do wszystkich typów samochodów?
  2. Czy urządzenie Flotis Compact można zamontować samodzielnie?
  3. Czy urządzenie Flotis Compact zamontowane samodzielnie nie straci gwarancji?
  4. Jaka jest gwarancja na urządzania Flotis?
  5. Czym się różni urządzenie Flotis Compact od urządzenia Flotis OBD?

SYSTEM

  1. Mam różne urządzenia. Czy mogę mieć je na jednym koncie?
  2. Jak można zrestartować hasło?
  3. Z jakich map korzystają urządzenia Flotis?
  4. Czy można zdalnie odciąć zapłon?
  5. Chciałbym pobrać aplikację. Jak to zrobić?
  6. Co oznacza wykrzyknik na mapie?
  7. Czy mogę na moim koncie stworzyć subkonto? W jaki sposób to zrobić?
  8. Czy jest możliwość spotkania z handlowcem aby zaprezentował działanie systemu?
  9. Czy potrzebna jest dodatkowa karta SIM?
  10. Dlaczego urządzenia w nowej ofercie są na oddzielnym koncie?

RAPORTY

  1. Jak mogę wygenerować raport dla swoich urządzeń?
  2. Czy zostanę poinformowany jak auto w środku nocy zostanie odpalone?
  3. Czy urządzenie Flotis monitoruje poziom paliwa?
  4. Jakie informacje będą widoczne w systemie? Co będę monitorować?
  5. Czy zobaczę pozycję samochodu, gdy jest wyłączony?
  6. Czy jest opcja identyfikacji kierowcy?
  7. Przez jaki okres archiwizowane są trasy i parametry?

 

ABONAMENT

  1. Co zawiera abonament?

    Abonament dla systemu monitoringu Flotis aktywny jest na terenie Polski i UE i zawiera informacje w postaci alertów o:
    • - wyłączeniu urządzenia,
    • - lokalizacji pozycji pojazdów online na mapie,
    • - prędkości pojazdu oraz przekroczeniu dozwolonej prędkości,
    • - rejestrowanie czasu postojów,
    • - podział czasu jazdy na służbowy i prywatny (również w weekendy),
    • - upływaniu terminów i okresów ważności AC/OC/NW,
    • - wjeździe do danej strefy i wyjeździe z niej. 

      Ponadto dostępne są raporty sporządzane w formie plików Excel:
    • - raport szczegółowy pokonanej dziennej trasy z podziałem trasy na służbową i prywatną,
    • - raport przebytych kilometrów, czasu pracy, postojów itp.,
    • - raport ze średniego spalania (uzyskany na podstawie wprowadzonych faktur paliwowych oraz przebytych kilometrów),
    • - raport odwiedzin konkretnego (naniesionego na mapę) miejsca,
    • - raport kosztów;

      Dodatkowe funkcje:
    • - nanoszenie własnych miejsc oraz stref na mapę,
    • - grupowanie pojazdów według wybranego kryterium,
    • - tworzenie subkont do konta głównego,
    • - rejestr faktur za paliwo, części, naprawy itp.,
    • - import danych z kart paliwowych (Shell, Statoil, Orlen, Lotos, BP),
    • - możliwość drukowania tras,
    • - zapis historii tras z ostatnich 90 dni,  
    • - odświeżanie danych na mapie (z opóźnieniem do 3 minut)
    • - pakiet Świat Offline
  2. Jakie kraje w EU obejmuje roaming?

    Roaming obejmuje takie kraje jak: Austria, Belgia,Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Islandia, Lichtenstein, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Malta, Niemcy, Norwegia, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy.
  3. Czy oprócz zakupu urządzenia i abonamentu poniosę jeszcze jakieś dodatkowe koszty?

    Poza zakupem urządzenia Flotis oraz opłatą abonamentową nie ponoszone są żadne dodatkowe koszty.
  4. Czy muszę podpisać umowę, aby móc korzystać z abonamentu?

    Nasza usługa świadczona jest bez umowy, jedynie na podstawie regulaminu. Płatność odbywa się z góry za rok, po tym okresie można wykupić usługę na kolejne 12 miesięcy.
  5. Czy mogę przedłużyć abonement? Ile wynosi abonament w kolejnych latach?

    Abonament po roku można przedłużyć. Cena abonamentu na posiadanym urządzeniu przy przedłużeniu wynosi 199 zł netto/rok.
  6. Jak długi jest okres obowiązywania abonamentu?

    Do każdego urządzenia, które zostało zakupione lub którego jesteś już właścicielem należy wykupić abonament który obowiązuje na rok. Przy zakupie nowego urządzenia abonament przez pierwszy rok wynosi 99 zł netto lub przy jednorazowym zakupie na dwa lata 199 zł netto.
  7. Co zawiera pakiet PREMIUM?

    Abonament dla systemu monitoringu Flotis aktywny jest na terenie Polski i UE i zawiera informacje w postaci alertów o:
    • - wyłączeniu urządzenia
    • - lokalizacji pozycji pojazdów online na mapie
    • - prędkości pojazdu oraz przekroczeniu dozwolonej prędkości
    • - rejestrowanie czasu postojów
    • - podział czasu jazdy na służbowy i prywatny (również w weekendy)
    • - upływaniu terminów i okresów ważności AC/OC/NW,
    • - wjeździe do danej strefy i wyjeździe z niej,
    • Ponadto dostępne są raporty sporządzane w formie plików Excel:
    • - raport szczegółowy pokonanej dziennej trasy z podziałem trasy na służbową i prywatną,
    • - raport przebytych kilometrów, czasu pracy, postojów itp.,
    • - raport ze średniego spalania (uzyskany na podstawie wprowadzonych faktur paliwowych oraz przebytych kilometrów),
    • - raport odwiedzin konkretnego (naniesionego na mapę) miejsca,
    • - raport kosztów;
    • Dodatkowe funkcje:
    • - nanoszenie własnych miejsc oraz stref na mapę,
    • - grupowanie pojazdów według wybranego kryterium,
    • - tworzenie subkont do konta głównego, - rejestr faktur za paliwo, części, naprawy itp.,
    • - import danych z kart paliwowych (Shell, Statoil, Orlen, Lotos, BP),
    • - możliwość drukowania tras,
    • - zapis historii tras z ostatnich 90 dni,
    • - odświeżanie danych na mapie (z opóźnieniem do 3 minut).
  8. Posiadam tylko jeden pojazd. Czy mogę wykupić monitoring?

    Oczywiście. Nasza usługa skierowana jest zarówna dla jednoosobowych działalności gospodarczych, jak i dla średnich lub dużych przedsiębiorstw.

URZĄDZENIA

  • W jakich punktach można zamontować urządzenie Flotis?

    Urządzenie Flotis można zamontować w naszych punktach partnerskich. Lista punktów dostępna na stronie
  1. Czy urządzenie Flotis OBD pasuje do wszystkich typów samochodów?

    Urządzenie Flotis OBD przeznaczone jest dla pojazdów do 3,5 tony oraz z roczników powyżej 2000 r. produkcji. W niektórych pojazdach złącze OBD może znajdować się w miejscach z ograniczoną dostępnością. W takim przypadku proponujemy dokupienie przedłużacza, który znacznie ułatwi montaż urządzenia.
  2. Czy urządzenie Flotis Compact można zamontować samodzielnie?

    Urządzenie należy podpiąć za pomocą kabla +/- do instalacji pojazdu. Do urządzenia Flotis Compact dołączona jest również instrukcja montażu.
  3. Czy urządzenie Flotis Compact zamontowane samodzielnie nie straci gwarancji?

    Urządzenie Flotis Compact przeznaczone jest do samodzielnego montażu, nie traci przez to gwarancji.
  4. Jaka jest gwarancja na urządzania Flotis?

    Urządzenia Flotis posiadają gwarancję na 12 miesięcy, z opcją przedłużenia na kolejny rok w cenie 49 zł netto.
  5. Czym się różni urządzenie Flotis Compact od urządzenia Flotis OBD?

    Urządzenie Flotis OBD przeznaczone do bezpłatnego, samodzielnego montażu do złącza serwisowego dla aut do 3,5 t. po 2000 roku produkcji, z opcjonalną możliwością odczytu parametrów silnika. Jest możliwość przypisania urządzenia do kierowcy a nie do auta. Idealne do aut w leasingu, bez ingerencji w instalację elektryczną pojazdu. Urządzenie Flotis Compact przeznaczone jest do montażu ukrytego za pomocą kabli +/-. Trzeba mieć względne pojęcie o elektryce aby urządzenie zamontować samodzielnie, w przeciwnym wypadku należy skorzystać z usług elektryka samochodowego. Dodatkowo urządzenie Flotis Compact można zamontować w pojazdach typu: motor, przyczepa, łódź, pojazdy budowlane itp.

SYSTEM

  1. Mam różne urządzenia. Czy mogę mieć je na jednym koncie?

    Tak, wszystkie urządzenia automatycznie są przypisane do jednego konta. Na życzenie możemy utworzyć osobne konta dla wybranych urządzeń.
  2. Jak można zrestartować hasło?

    W celu zresetowania hasła należy skontaktować się mailowo na adres biuro@neptis.pl lub zadzwonić do swojego opiekuna handlowego. Zrestartowane hasło zostanie przesłane na maila podanego podczas rejestracji.
  3. Z jakich map korzystają urządzenia Flotis?

    Korzystamy z map OpenStreet.
  4. Czy można zdalnie odciąć zapłon?

    Urządzenia Flotis nie mają możliwości zdalnego odcięcia zapłonu.
  5. Chciałbym pobrać aplikację. Jak to zrobić?

    Aplikację Flotis Manager można pobrać w Sklepie Play (dla systemu Android) oraz w App Store (dla systemu iOS).
  6. Co oznacza wykrzyknik na mapie?

    Wykrzyknik na mapie oznacza, że urządzenie jest wyłączone.
  7. Czy mogę na moim koncie stworzyć subkonto? W jaki sposób to zrobić?

    W systemie Flotis w pakiecie Premium możemy dodać subkonta do konta głównego. Utworzonemu nowemu użytkownikowi możemy przypisywać role, uprawnienia oraz liczbę pojazdów, które będzie mógł monitorować. W pierwszym etapie dodajemy użytkownika i przypisujemy mu odpowiedni login oraz hasło (bez polskich znaków oraz spacji). Następnie nadajemy mu uprawnienia:
    • - Administratora grup,
    • - Administrator użytkowników,
    • - Administrator miejsc,
    • - Administrator stref.
    • Decydujemy czy nowy użytkownik może nanosić zmiany w systemie, oraz czy ma widzieć trasy bieżące i archiwalne. Następnie, po prawej stronie przypinamy pojazdy do jego konta. Tym samym użytkownik może widzieć wszystkie lub tylko poszczególne pojazdy firmowe.
  1. Czy jest możliwość spotkania z handlowcem aby zaprezentował działanie systemu?

    Nie posiadamy dedykowanych handlowców mobilnych. Zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego w Poznaniu na ul. Perkuna 25, gdzie w uzgodnionym terminie zaprezentujemy możliwości systemu. Ponadto zespół handlowców na infolinii chętnie przeprowadzi szkolenie telefoniczne. Dodatkowo z szeregiem funkcjonalności można zapoznać się poprzez instrukcję dostępną na stronie: flotis.pl.
  2. Czy potrzebna jest dodatkowa karta SIM?

    Nie. Karta SIM wbudowana jest w każde urządzenie. Koszt jej utrzymania wliczony jest w cenę abonamentu.
  3. Dlaczego urządzenia w nowej ofercie są na oddzielnym koncie?

    Nowa oferta zawiera w sobie rozszerzoną funkcjonalność konta do wersji PREMIUM. W pakiecie tym mają Państwo dłuższe archiwum przechowywania danych, możliwość generowana raportów z tras oraz informację w postaci ALERTÓW o np przekroczeniu dozwolonej prędkości. Dodatkowo w cenie otrzymują Państwo pakiet UE oraz Świat Offline za 0 zł netto. Dlatego przedłużając abonament dla wybranego urządzenia w pakiecie podstawowym tworzone jest oddzielne konto aby móc korzystać z dodatkowych pakietów które są w cenie abonamentu dla wybranego urządzenia. Aby mieć wszystkie urządzenia na wspólnym koncie mamy możliwość przeniesienia terminali - konwersji na Nową Taryfę za jednorazową opłatą 29 zł netto/szt. Wtedy otrzymują Państwo dostęp do rozszerzonej funkcjonalności konta bez dodatkowych opłat za abonament.

RAPORTY

  1. Jak mogę wygenerować raport dla swoich urządzeń?

    W celu wygenerowania raportów należy zalogować się na swoje konto poprzez stronę www.flotis.pl, a następnie przejść do zakładki "Raporty". W zakładce wybieramy rodzaj raportu, pojazd dla którego chcemy wygenerować dany raport oraz okres jaki nas interesuje. Czas generowania raportu to ok 1 min. Raport pojawi się bezpośrednio na koncie.
  2. Czy zostanę poinformowany jak auto w środku nocy zostanie odpalone?

    Taką informację można odnaleźć we Flotis Menadżerze w zakładce "Alerty". Nie wysyłamy dodatkowych powiadomień.
  3. Czy urządzenie Flotis monitoruje poziom paliwa?

    Nie posiadamy w ofercie sondy paliwowej, kontrola paliwa jest możliwa poprzez raport ze średniego spalania uzyskany na podstawie wprowadzonych ręcznie faktur paliwowych lub import danych z kart paliwowych (Shell, Statoil, Orlen, Lotos, BP), a także przebytych kilometrów.
  4. Jakie informacje będą widoczne w systemie? Co będę monitorować?

    System monitoringu Flotis zawiera informacje w postaci alertów o:
    • - wyłączeniu urządzenia
    • - lokalizacji pozycji pojazdów online na mapie
    • - prędkości pojazdu oraz przekroczeniu dozwolonej prędkości
    • - rejestrowanie czasu postojów
    • - podział czasu jazdy na służbowy i prywatny (również w weekendy)
    • - upływaniu terminów i okresów ważności AC/OC/NW,
    • - wjeździe do danej strefy i wyjeździe z niej, Ponadto dostępne są raporty sporządzane w formie plików Excel:
    • - raport szczegółowy pokonanej dziennej trasy z podziałem trasy na służbową i prywatną,
    • - raport przebytych kilometrów, czasu pracy, postojów itp.,
    • - raport ze średniego spalania (uzyskany na podstawie wprowadzonych faktur paliwowych oraz przebytych kilometrów),
    • - raport odwiedzin konkretnego (naniesionego na mapę) miejsca,
    • - raport kosztów;
    • Dodatkowe funkcje:
    • - nanoszenie własnych miejsc oraz stref na mapę,
    • - grupowanie pojazdów według wybranego kryterium,
    • - tworzenie subkont do konta głównego,
    • - rejestr faktur za paliwo, części, naprawy itp.,
    • - import danych z kart paliwowych (Shell, Statoil, Orlen, Lotos, BP),
    • - możliwość drukowania tras,
    • - zapis historii tras z ostatnich 90 dni,
    • - odświeżanie danych na mapie (z opóźnieniem do 3 minut).
  5. Czy zobaczę pozycję samochodu, gdy jest wyłączony?

    Urządzenie Flotis Compact podłączone na stałe pod plus i minus potwierdza swoja pozycję nawet gdy auto ma wyłączony silnik.
  6. Czy jest opcja identyfikacji kierowcy?

    Kierowca jest identyfikowany poprzez przypisane do niego urządzenie Flotis OBD. Kierowca może w dowolnym momencie przepinać urządzenia do pojazdów, które aktualnie używa. Opcja identyfikacji kierowcy jest przez przypisanie do niego urządzenia Flotis OBD, kierowca może je zabierać ze sobą i wpinać do auta, które aktualnie używa.
  7. Przez jaki okres archiwizowane są trasy i parametry?

    Okres archiwizowania tras i parametrów wynosi 90 dni.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl